Dokładamy starań, aby zamawiana odzież w Besima.pl była dostarczona w najkrótszym możliwym czasie. Nieustanie pracujemy aby wszystkie produkty miały aktualne i prawidłowe informacje dotyczące czasu realizacji i dostępności produktów. Cała odzież damska w ofercie sklepu Besima online pochodzi od polskich producentów i jest na bieżąco doszywana w szwalniach, każdy produkt w ofercie sklepu powstaje w Polsce.
Każdy produkt ma podaną dostępność, którą można sprawdzić przed dokonaniem zakupu. Sprawdzenie dostępności można dokonać poprzez wybranie rozmiaru produktu, w tym momencie w karcie produktu powyżej rozmiaru zostanie wyświetlona jego dostępność.
Rodzaje dostępności produktu:
24H – Dostępny produkt na magazynie i jego przygotowanie następuje zaraz po zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, bądź od razu po złożeniu zamówienia przy wybraniu opcji płatność przy odbiorze.
1-5 dni – Produkty w trakcie realizacji od dostawców, jest to chwilowy brak produktu. Codziennie są doszywane i uzupełniane produkty na magazynie sklepu. Wysyłka następuje najczęściej w ciągu 2-3 dni roboczych.
2-7 dni – Oczekiwanie na dostawę produktu od dostawcy. Jest to produkt, który jest w bieżącej produkcji i systematycznie dosyłany na nasze magazyny. Dostawa najczęściej następuje do 5 dni roboczych.
3-14 dni – Brak produktu na magazynie, a czas realizacji jest wydłużony ze względu na duże zainteresowanie. Czas dostawy nie przekracza jednak 14 dni roboczych.
Automatycznie po wysłaniu towaru otrzymują Państwo wiadomość e-mail z informacją o realizowanej dostawie. Niezależnie od wybranej formy dostawy przesyłka następuje w ciągu 1 dnia roboczego.
W sytuacji, gdy zamówienie dotyczy większej ilości produktów z różnym czasem dostawy, zamówienie będzie czekało na skompletowanie wszystkich pozycji. Czas w takim wypadku jest liczony dla produktu z najdłuższym terminem dostawy. W przypadku, gdy zależy Państwu na pilnej dostawie jednego z kilku produktów, prosimy o kontakt ze sklepem.
W sytuacji gdy, niezależnie od naszych starań, sprowadzenie towaru w podanym terminie nie będzie możliwe, w takim przypadku sklep zobowiązuje się o tym powiadomić klienta i wskazać termin realizacji zamówienia lub przedstawić alternatywne propozycje w tym również zwrot pieniędzy.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi.
Zespół BESIMA