Reklamacje

Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) należy:

  • zawiadomić oraz zgłosić odpowiednie żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@besima.pl lub też pisemnie na adres: ul. Szybowników 12, 62-023 Kamionki.

Besima nie później niż w ciągu 14 dni ustosunkuje się do żądania klienta i prześle odpowiedź na wskazany adres.

 

W celu ułatwienia zgłoszenia reklamacji oraz określenia żądania zamieszczamy do pobrania z linku formularz reklamacyjny z którego należy skorzystać.

Szczegółowe postępowanie reklamacyjne przedstawia regulamin sklepu internetowego.

 

Zawsze w przypadku jakichkolwiek pytań można się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.

e-mail: sklep@besima.pl lub tel: 600 617 433 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

Zespół Besima

 

Dane Sprzedającego:

BESIMA spółka cywilna Beata Łyczyńska, Marek Wieczorkiewicz,

z siedzibą w Kamionkach przy ul. Szybowników 12
NIP 7773238115, 
REGON 302708840

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl